sportcentrum-de-lis.nl

Just another WordPress site

Gezondheid

Hoe uw personal trainer bijhouden

 

Enkele taken die een personal trainer kan combineren, zijn onder meer het uitvoeren van sportonderzoek en het in de gaten houden van uw voedingsbehoeften. Hij of zij zal ook verantwoordelijk zijn om ervoor te zorgen dat u voldoende magnesium en calcium binnenkrijgt, bestrijdingsmiddel voor stress. De personal trainer zal ook verantwoordelijk zijn voor het evalueren van uw fysieke conditie voor en na de training, houding, verwardheid en behendigheid. Door deze taken heeft de trainer zeer weinig werk te doen.

Het onderhouden van een goed trainingsschema

Zes maanden tot twaalf weken voor uw wedstrijd zorgt een personal trainer voor een trainingsschema. Hij zal u adviseren over een trainingsprogramma dat past bij uw ervaringsniveau en doelstellingen. Als u bijvoorbeeld een plaatselijke 5k wilt lopen, kan het trainingsschema drie keer per week 400 m lopen, elke tweede dag joggen en twee vrije dagen bevatten. Als u van plan bent verder te skiën dan uw theorieles, dan zal het trainingsschema anders zijn.

Beoordeling van uw capaciteiten

Alleen omdat u hardloopt, basketbalt of volleybalt, betekent niet automatisch dat u fit bent. Misschien bent u goed in hardlopen, maar Summit County Notes laat ons zien dat u misschien ‘zacht in de knieën’ en ‘hard op de benen’ bent. Hardloopliefhebbers zeggen dat hardlopen niet alleen goed is als cardio-oefening, maar ook een geweldige manier is om de evenwichtige flow te pakken te krijgen die nodig is om uw geest, lichaam en emoties in balans te brengen. Het bijhouden van je tijd, je hoogte, hoe je voeten de grond raken en wat je hartslag is, helpen je allemaal om je tempo bij te houden. Als je eenmaal een hardloopschema hebt opgesteld, kun je van tevoren uitwerken hoe en wanneer je rustpauzes en korte rustpauzes moet nemen, of je lichaam moet ultrapositioneren.

Klaarmaken voor de race

Wie vroeg in het voorjaar traint en in november naar het spektakelstuk van Big Sur gaat, moet in de laatste twee weken voor de wedstrijd iets anders doen. De Hurricane II Beach herbruikbare flessenuitdaging zorgt ervoor dat je op snelheid komt en geeft je daarna nog een paar weken om te herstellen voor de grote dag.

Het kiezen van een nieuwe stijl hardloopkleding

Nieuwe merken die de moeite waard zijn om te bekijken zijn Asics en Mizuno. Deze moet je de komende dagen passen. Ze zien er niet uit, maar ze zijn gebouwd om te rennen. Kijk of een item afve r Letterman stijl aanvoelt. Niet te groot, niet te klein, precies goed. Er zijn een aantal goede recensies online ook.

lees meer:

Personal trainer Amsterdam

Leave a Reply

Your email address will not be published.