sportcentrum-de-lis.nl

Just another WordPress site

sport

RELIABLE training & coaching

Personal trainer Wageningen

Dus, heeft iemand een personal trainer nodig? Het antwoord is eenvoudig: ja, ja, en nee – een soort van.

Wanneer je iemand gaat ‘helpen’ om fitter en gezonder te worden, kan het heel verleidelijk zijn om gewoon te stoppen met het saaie werk en meteen in dieet en lichaamsbeweging te duiken en alles te doen wat binnen je expertise ligt om de persoon te helpen. Hoewel dit niet helemaal verkeerd is wanneer u een personal trainer bent met de ‘on-call’ troeven van een sportschool tot uw beschikking, hebt u misschien niet de luxe om uw duizenden patiënten lang in de handen van een personal trainer te laten. Om u de tijd, de moeite, het zweet, de tranen, het gewicht en het gebrek aan geduld te besparen die een sport- en gezondheidsbewust individu met zich mee kan brengen, is het misschien maar beter om de andere kant op te kijken als het erom gaat mensen te ‘helpen’ om fit te worden. Uiteindelijk eindigen veel mensen gefrustreerd, geblesseerd en sommigen krijgen zelfs specialisten voor hun stabiliteitsproblemen na al het coachen en begeleiden.

Het hele proces een nieuwe vorm geven kan het antwoord zijn – laat het een coachingsles zijn, neem een partner, sommige modaliteiten kunnen zelfs door de deelnemer worden opgenomen als een teambuilding-oefening, terwijl gebruik wordt gemaakt van enkele technieken en strategieën waarmee je vertrouwd bent. Je kunt onderwijzen en leren door te doen en dit alles kan van dag tot dag plaatsvinden in een veel informelere omgeving dan trainen met een personal trainer. Denk eraan, net zoals elke goedbedoelde beginneling die leert skiën of piano spelen ervan uitgaat dat het een onthulling moet zijn telkens de beginneling een instrument ‘ontdekt’, kan dit soort ‘afleren’ gepaard gaan met wat op zijn minst wordt beschouwd als een zware strijd om iedereen ervan te overtuigen dat de training niet bedoeld was om fit te blijven, maar in de eerste plaats voor fitness en gezondheid.

Hoe maakt iemand de overstap van het vertrouwen op de coach of professionele personal trainer naar het uitvoeren van zijn eigen trainingsplan? En hoe kan hij of zij het volledig veranderen van wat hij of zij vaak al honderden jaren kent en beoefent? De focus en voorbereiding moeten niet alleen bij de personal trainer beginnen en doorgaan. Er zijn absoluut die do-overs maar GM bill Helmholds stelt in zijn boek “The Gift of the Muscle” dat “verbetering niet plaatsvindt in de sportschool, het vindt plaats in de geest”. keer het om. Dit zou misschien gemakkelijker te begrijpen zijn als de trainer of het individu dat traint niet alleen de voordelen van verbeterde fysieke mechanica en functie als doel had, maar eerder de eigenlijke voordelen van verhoogde flexibiliteit, evenwicht, fundamentele stabiliteit voor de motoren van het lichaam, en verhoogde neuromusculaire functie.

De reflexmatige actie van een bodybuilder zal de gebreken van elk trainingsprotocol dat hij volgt aan het licht brengen. Dit omvat waar het individu aan zou moeten werken en waar hij precies voor kan zorgen. Het ergste scenario is wanneer de trainee een mythe over zijn training gelooft of aanneemt die zich kan concentreren rond de voordelen van één oefening of één of andere bewegingsmethode. De waarheid is dat het verbeteren op elk gebied iets anders kan zijn en zal blijven ingrijpen in een individuele training tussen reps en oefeningen. Wat nieuw is, is het lichaam dat gunstig reageert op de training, maar het is tijd om de perceptie over de lenigheid, de kracht, de coördinatie, het uithoudingsvermogen van verkeerd naar juist te bekijken.

Percepties in die omgekeerde richting: de notie dat wat verondersteld wordt waar te zijn, waarschijnlijk nooit het geval zal zijn. Een atleet zal in het beste geval een minimale toename op de betrokken gebieden ervaren. In plaats van het perfecte trainingsprogramma te vinden, zal de persoonlijke trainer meer dan genoeg hebben om mee te werken om te weten dat de atleet inderdaad het meeste had gekregen van de capaciteiten die beperkt waren tot die van de persoonlijke trainer. Dit kan worden gesteld als een echt goede trainingsgids voor schepper averaska zodanig dat u reageert op de huidige en bijgewerkte trainingstechnieken.

Tips over Hit completely wrong:

* Voer altijd de media uit voordat u de lift of een andere basislift doet.* Schreeuw tijdens het opwarmingsproces. Dit zal u helpen een meer intense sessie te ontwikkelen.* Voer altijd twee opwarmingen uit alvorens over te gaan tot geavanceerde lifts. Bespreek de 150 pond dag eerst met de personal trainer aangezien het veel te complex is.

In plaats van een persoonlijke trainingssessie te organiseren, is het misschien een goed idee om een persoonlijke fitnesstrainer te nemen die in de eerste plaats deze bijeenkomsten verzorgt.

Hoe neem ik contact op met de individuele trainer?

Het beste wat je kunt doen voordat je ook maar denkt aan een één-op-één gesprek met een trainer, is een gestabiliseerd schema opstellen van Clean Squat Presses cruelRegulated Deadlifts 5×5 om de andere week. Doe ik vandaag wat hij me heeft verteld over de vaardigheden van zijn aanstaande klant?

Als hij zich inhoudt, zal hij het je zeker vertellen. Als hij slechts beperkt is, zal hij je zeker vertellen wat het volgende grote ding in de gaat worden.

Leave a Reply

Your email address will not be published.